Naziv kolegija: Jezik i reklame
Izvođač/ica: dr. sc. Zrinjka Glovacki-Bernardi, red. prof.
ECTS bodovi: 2
Jezik: njemački
Trajanje: jedan semestar
Status: izborni
Oblik nastave: 2 S
Uvjeti upisa: položen kolegij Osnove jezikoslovlja
Ciljevi: uvid u povijesni razvoj reklama; stjecanje znanja o funkciji reklamnih tekstova; stjecanje znanja o jezičnim obilježjima reklamnih tekstova
Uloga kolegija u ukupnom kurikulumu: produbljivanje znanja stečenih u uvodnim kolegijima
Korištene metode: grupni i individualni rad
Sadržaj: 1. uvod, 2.-3. povijesni pregled. 4.-13. analiza primjera 14. i 14. završna izlaganja
Literatura: Nina Janich, Werbesprache: ein Arbeitsbuch, Tübingen: Gunter Narr, 3. izd., 2003; Beatrice Dumiche/Hildegard Kläden (Hrsg.), Werbung und Werbesprache, Wilhelmsfeld: gottfried egert verlag, 2008.
Studentske obveze i kontrola uspjeha: redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje, seminarski rad