Student na poslijediplomskom specijalističkom studiju Interkulturalne njemačko-hrvatske poslovne komunikacije upisuje kolegije prema priloženoj tablici hodograma studija:
1. semestar | broj tjednih sati | ECTS bodovi |
Interkulturalna poslovna komunikacija | 14 (P) + 6 (S) | 8 |
Strukovni jezici | 14 (P) + 4 (S) | 7 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
ukupno: | 83 | 30 |
2. semestar |
broj tjednih sati | ECTS bodovi |
Retorika u poslovnoj komunikaciji | 14 (P) + 6 (S) | 8 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
Završni ispit | 7 | |
ukupno: | 65 | 30 |
* Student/ica bira tri izborna kolegija po semestru. U dogovoru s voditeljem studija mogu se umjesto dva izborna kolegija iz ponude studija izabrati dva kolegija s drugih specijalističkih ili doktorskih studija. Kolegiji izabrani s drugih studija moraju nositi najmanje po 5 ECTS.