Student na poslijediplomskom specijalističkom studiju Interkulturalne njemačko-hrvatske poslovne komunikacije upisuje kolegije prema priloženoj tablici hodograma studija:
| 1. semestar | broj tjednih sati | ECTS bodovi |
| Interkulturalna poslovna komunikacija | 14 (P) + 6 (S) | 8 |
| Strukovni jezici | 14 (P) + 4 (S) | 7 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| ukupno: | 83 | 30 |
| 2. semestar |
broj tjednih sati | ECTS bodovi |
| Retorika u poslovnoj komunikaciji | 14 (P) + 6 (S) | 8 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| Izborni kolegij * | 15 (P/S) | 5 |
| Završni ispit | 7 | |
| ukupno: | 65 | 30 |
* Student/ica bira tri izborna kolegija po semestru. U dogovoru s voditeljem studija mogu se umjesto dva izborna kolegija iz ponude studija izabrati dva kolegija s drugih specijalističkih ili doktorskih studija. Kolegiji izabrani s drugih studija moraju nositi najmanje po 5 ECTS.
