Okvirni sadržaj predmeta: Kolegij će pružiti uvid u pripremu sastanaka, njihovo vođenje te sudjelovanje na njima. Velika će se važnost pridati uvježbavanju nekih tzv. mekih vještina (izražavanje kritike, vlastitih stajališta, empatije). U sklopu pismene produkcije radit će se na pravilima pisanja dnevnog reda i zapisnika. Proširivat će se potrebni leksički i gramatički sadržaji. Analizirat će se, uspoređivati te simulirati autentične situacije vezane uz sastanke.
Razvijanje općih i specifičnih kompetencija (znanja i vještina): Studenti će se osposobiti za samostalno snalaženje u određenim komunikacijskim situacijama na njemačkom jeziku te dobiti podlogu za cjeloživotno usavršavanje. Osvijestit će i poboljšati svoje verbalno i neverbalno ponašanje na sastancima koji se održavaju na njemačkom jeziku. Uz razvijanje fleksibilnosti i sposobnosti vođenja, proširit će leksik te usvojiti jezične strukture specifične za sastanke na njemačkom jeziku.
Oblici provođenja nastave, način sudjelovanja polaznika u provedbi predmeta i način provjere znanja: Pojedinačni, grupni rad, rad u paru i frontalna nastava.
Popis obvezne literature: Bischof, Anita/ Bischof, Klaus (2010): Besprechungen – effektiv und effizient. Freiburg im Breisgau: Haufe-Lexware. Eismann, Volker (2006): Erfolgreich in Besprechungen – Training berufliche Kommunikation. Berlin: Cornelsen Verlag. Schiffer, Penny/von der Linde, Boris (2002): Mit Soft Skills mehr erreichen. München: mvg-Verlag.
Popis dopunske literature: Buscha, Anne / Linthaut, Gisela (2011): Geschäftskommunikation – Verhandlungssprache. Ismaning: Hueber Verlag. Deutsches Universalwörterbuch (2006). Mannheim, Leipzig, Wien, Zürich: Dudenverlag.
Bodovna vrijednost: 5 ECTS što odgovara vremenu uloženom u ukupne aktivnosti polaznika, pripremu praćenja nastave te pripremu za usmenu i pismenu provjeru svladavanja zadane komunikacijske vještine
Način polaganja ispita: Usmena i pismena provjera zadane komunikacijske vještine.
Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe programa: Studentska anketa s kvantitativnim i kvalitativnim parametrima.